dilluns, 28 de gener del 2013

Coca de pebrots i tonyina!


 Farà uns dos estius, vam anar a Eivissa, i vaig comprar un llibre de receptes de la zona. Tenia ganes de provar-ne algunes, però mai trobava el moment.
El primer que vaig provar de fer va ser una base per una coca, teòricament és una barreja de dues receptes de coca, però el què m'interessava era mirar com quedava la massa.
I realment està boníssima!!! jo hi vaig afegir pebrot escalivat, ceba trossejada, tonyina, olives negres i orenga (una mica de sal i pebre). Però podeu posar-hi el què us vingui més de gust.

Us deixo la recepta de la base:
Ingredients:
400g de farina
1 tasseta d'aigua
1 tasseta d'oli d'oliva
15g de llevat de flequer
i el què volgueu posar-hi a sobre

Preparació:
Diluir el llevat en una tasseta d'aigua tèbia i barrejar-ho amb la farina i l'oli. Pastar com si fos una massa de pa, durant uns 10 minuts, per a que quedi ben elàstica. Donar-li forma de bola i deixar-ho reposar cobert amb un drap uns 30 minuts.
Posar paper de forn sobre la safata i estendre la massa amb les mans, per a que quedi més "irregular", fer petits pessics amb els dits al voltant per fer-ne un voraviu.
Cobrir la massa amb els ingredients desitjats i enfornar durant uns 30 minuts a 180ºC.

Espero que us agradi! La massa està boníssima!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada