diumenge, 7 d’abril del 2013

Brownie de xocolata!



 Després d'haver fet el pastís de xocolata , vaig voler provar de fer un brownie de xocolata, a veure què tal.
El resultat va ser bo, però pel meu gust, em quedo amb el pastís.
De totes maneres us en deixo la recepta, perquè no té desperdici. I presentat a quadradets és la mida justa per a convidats inesperats!
Espero que us agradi!

Ingredients:
125g de xocolata per postres
125g de sucre
100g de mantega
80g de farina
1 culleradeta de llevat en pols
3 ous
1 grapat de nous o avellanes pelades (jo hi vaig posar avellanes)

Preparació:
Primer de tot unteu un motlles d'uns 22 cm amb mantega i empolvoreu-lo amb farina.
Trossegeu la xocolata ben menuda, piqueu les avellanes.
A continuació desfeu la xocolata amb la mantega en un vol o tassa grossa. (ho podeu fer al bany maria o al microones). Sobretot molt a poc a poc per evitar que la xocolata es cremi.
Dins d'un recipient bateu els ous amb el sucre fins que quedin ben escumosos.
Afegiu-hi la xocolata desfeta a poc a poc, i remeneu-ho molt suaument.
Per acabar, afegiu-hi la farina barrejada amb el llevat i les avellanes i aboqueu-ho al motlle.
Coeu-lo al forn a uns 180ºC durant uns 30 minuts. Dependrà sobretot de cada forn.

Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada